فنر کششی دوبل

واحد های تولیدی بسیاری نیاز به فنر های دارند که نیرو را خنثی می کنند و اقدامات سنگین انجام می دهند، کارخانه های صنعتی نیاز به فنرهای دارند که با پشت سر گذاشتن خود با یکدیگر مخالف هستند. که جهت انجام این عمل از فنرهای تحت عنوان فنر کششی استفاده میشود، در بسیاری از کاربردهای کاربردی صنعت مانند دستگاه های خانگی ، درهای گاراژ و انواع مختلف ,فنرکششی یافت می شوند.
فنر کششی TORSION SPRING به عنوان یک فنر تعریف می شود که توسط پیچشی یا چرخاندن کار می کند. مقدار گشتاور آن اعمال متناسب با مقدار پیچ خورده است. به عنوان بار اعمال می شود، قطر فنر کاهش می یابد و در طول افزایش می یابد. طرح های فنر کششی به طور معمول در جهت سیم پیچ سیم پیچ زده می شوند. به طور معمول، فنر کششی در طراحی در اطراف یک شفت یا مهره برای اطمینان از محل و ثبات استفاده می شود.
SpringtensionExtensionفنرکششی متری به عنوان نوعی از فنرهای طراحی شده برای حمایت از بارهای کششی یا کشیدن تعریف شده است. فنرهای فرعی معمولا نزدیک قفل هستند و انرژی بهار اولیه دارند. به طور معمول، فنر در انتهای قلاب ها یا حلقه ها برای محافظت یا اتصال به درب یا دیگر اشیاء وجود دارد.
فنرهای کششی برای کاربردهای صنعتی:
حلقه دوتایی ماشین استاندارد، حلقه های سبک کشاورزی،
(زاویه 45 درجه)
قلابهای جانبی
فنرهای کششی در طیف وسیعی از برنامه های کاربردی استفاده می شود. این ها شامل روبات های صنعتی می شوند، در حالی که علاوه بر نمایش اجزای مهم در قفل های درب و کالسکه های کودکان نیز می باشد.
تیم ما از متخصصان همیشه بالاترین خدمات ممکن را تضمین می کند، بنابراین جهت سفارش خود با ما تماس بگیرید.

10 اسفند 1397 | 1202 | منبع خبر:
 فنر کششی دوبل